Відбулася 29-та чергова сесія районної ради
25 березня 2025 року відбулося пленарне засідання 29-ї чергової сесії Луцької районної ради. Засідання було присвячене ключовим фінансовим, соціальним та організаційним питанням.
Перед початком сесії Почесною грамотою Луцької районної ради був нагороджений волонтер Василь Смітюх.
Луцька районна територіальна виборча комісія офіційно підтвердила реєстрацію новообраних депутатів:
- Копчак Тетяни Володимирівни (обрана за списком політичної партії «За майбутнє»);
- Ярош Людмили Михайлівни (обрана від Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина»).
Депутати заслухали звіт про виконання районного бюджету за 2024 рік, який представила Лариса Ядощук, начальник відділу фінансів районної державної адміністрації. У ході обговорення були проаналізовані:
- доходи та видатки бюджету;
- ефективність фінансування соціальних програм.
Були затверджені звіти постійних комісій райради, зокрема, комісії з бюджету та фінансів, комісії з депутатської діяльності та боротьби з корупцією, комісії з промисловості, екології та ЖКГ.
Депутати розглянули діяльність комунальних підприємств:
- «Архітектурно-проектне бюро Луцького району»;
- «Райтеплобуд».
Також було встановлено тариф на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії для КП «Райтеплобуд».
Обговорено виконання соціальних програм щодо розвитку спорту, зайнятості населення та молодіжної політики в Луцькому районі.
Депутатський корпус прийняв й організаційні рішення:
- затверджено план роботи ради на I півріччя 2025 року;
- внесено зміни до складу постійних комісій;
- скасовано рішення про реорганізацію КП «Ківерцівська районна друкарня»;
- передано школу у власність Доросинівської сільради;
- дозволено списання основних засобів КП «Архітектурно-проектне бюро Луцького району» та Луцькій райраді.
Під час сесії було оголошено про дострокове припинення повноважень депутата - Олександра Шабали від фракції ВО «Батьківщина».
Таким чином. 29-та чергова сесія Луцької районної ради охопила важливі питання, включаючи бюджет, соціальні програми та організаційні зміни.