"Індустріальні парки у громадах – запорука розвитку економіки та залучення інвесторів", - Сергій Сівак
Індустріальні парки у громадах – запорука розвитку економіки та залучення інвесторів. Так вважає заступник голови Луцької районної ради Сергій Сівак.
«Якщо ми, як країна, ставимо амбітні цілі досягнути приросту рівня ВВП 7-8%, то це завдання неможливо реалізувати без спрощеної фіскальної політики, реформування можливостей приєднання до інженерних мереж, створення повноцінного банку розвитку, перегляду наших угод по митних тарифах. Також головними перешкодами для інвесторів є корупція та недовіра до суду, а не податкові чи митні платежі», - переконаний Сергій Сівак.
З його слів, починаючи із 2015 року, за даними Центру громадського моніторингу та контролю, в Україні відкрито 107 промислових підприємств: у Київській області – 13, Вінницькій – 12, Львівській – 11, а на Волині – жодного.
«Законом України «Про індустріальні парки» передбачено впровадження низки стимулів для залучення інвестицій. Найближчим часом Кабінет Міністрів планує збудувати інфраструктуру для 25 індустріальних парків, а в бюджеті 2022 року вже закладено 400 мільйонів гривень на ці потреби. Індустріальний парк – це територія, що виділяється територіальною громадою спеціально для промислового розвитку. Таку територію, як правило, облаштовують повною технологічною інфраструктурою. Учасники індустріального парку мінімізують свої матеріальні, фінансові, трудові, часові витрати, бо приходить в уже готовий виробничий простір. Відповідно до закону, передбачається повна або часткова компенсація відсоткової ставки за кредитами, дозволяється переробка побутових та промислових відходів, визначено площу індустріального парку від 10 гектарів до 1 тисячі гектарів», - розповів заступник голови райради.
Із депутатським запитом про створення робочої групи для вибору земельних ділянок необхідної площі з розвиненою інженерно-транспортною інфраструктурою, що можуть бути перспективно перепрофільовані під індустріальні парки, Сергій Сівак звернувся до голови Луцької райдержадміністрації Володимира Кеца.